|
Šiauliuose norinčių žaisti netrūksta |
30. Gegužė 2007, 13:13 |
Žolės riedulys populiarėja tarp moksleivių. Sporto klubas Lidvija pakvietė miesto mokyklų (dviejų amžiaus grupių : 2-4 ir 5-6 klasių) moksleivius gegužės 11 ir 17 d. dalyvauti projekte Žolės riedulio integracija Šiaulių mieste.
Projekto tikslas: skatinti moksleivius aktyviau sportuoti ir supažindinti su olimpine sporto šaka - žolės rieduliu bei populiarinti jį.
Projektas vyko 2 etapais: I - estafečių rungtis , II - žolės riedulio žaidimas. Dalyvauti galėjo visi: berniukai, megraitės bei mišrios komandos.
I etape (estafečių rungtys su žolės riedulio elementais) varžėsi 16 komandų iš 13 mokyklų. Estafečių rungties nugalėtojai tarp 5-6 kl. moksleivių (iš 5 komandų) tapo Medelyno pagr. m-kl. komanda, 2 vieta - S. Šalkauskio vid. m-kl., 3 vieta - Aukštelkės pagr. m-kl. Tarp 2-4 kl. moksleivių (iš 11 komandų) nugalėjo Gytarių vid. m.kl. pradinukai, 2 vieta V. Kudirkos pagr. m.kl pradinukai, 3 vieta - Vijolių vid. m.kl. prad. kl. komanda.
Sporto mokyklos Klevas treneriai savaitę laiko mokė mokyklų komandas žaidimo pagrindų. II etape (žolės riedulio žaidimas), kur dalyvavo 4 komandos 5-6 kl. amžiaus grupėje ir 8 komandos 2-4 kl. grupėje, nugalėtojais ir vėl tapo (5-6 kl. grupėje) Medelyno pagr. m-kl., 2 vieta Dubijos pagr. m.kl komanda; (2-4 kl. grupėje) Gytarių vid. m-kl. komanda, 2 vieta atiteko Zoknių pagr. m-kl. pradinukams.
Abiejų etapų I vietų komandos buvo apdovanotos taurėmis, komandos dalyvės - dalyvio taurėmis, dalyviai - diplomais. Projekto vykdytojai SK Lidvijair sporto mokykla Klevas džiaugiasi tokiu dideliu moksleivių susidomėjimu žolės rieduliu ir jau birželio men. pradžioje vėl pakvies Šiaulių apskrities pradinių klasių moksleivius į projekto Žolės riedulys-sportas visiems dieninę stovyklą.
|
Komentarai |
Parašė vilius. Data: 31. Gegužė 2007, 14:54: o padauges komandu gerai .:D
Parašė Rame. Data: 4. Birželis 2007, 16:29: Gal ir ne..;DD
|
Rašyti komentarą |
Jūs nesate prisijungęs su savo vartotojo vardu! Jei nesate prisiregistravęs, galite tai padaryti čia |
|
|
|